2008-05-20
 19:25:27

Blandade Känslor

Var i Göteborg i helgen...Var hos Ed med Däcket o Martina... Fick min älskade Smiley tillbaka igen^^, Fast den sitter lite snett just nu ><, Men det gör inget, för den är tillbaka nu.. Nu kan fortsättningen planeras^^ haha.. Kommer bli en vandrande nåldyna^^


Träffat Han i helgen... Först var jag jätte nervös, ont i hjärtat o grejer,,, Men sen så gick de bra..Eller bra o bra..Men .. JA.. Blandade känslor.. Vill inte att de ska vara helt slut egentligen, men man måste vara 2 för att allt ska funka... Snälla, Vill att de ska funka igen.... DU gjorde allting bra, känslor kom tillbaka, mådde så otroligt bra under den tiden det var vi!



Erika! Ska vi ha en sykväll när jag flyttat upp? Måste lära mig sy, så jag kan komma igång med mitt egna^^
Hittat så mycke fina kläder, synd bara att de kostar o att de inte finns i Sverige ><... Kommer nog få lite ifrån London nu snart med... Hehehe...

Grymt snygga.... Tycker jag:^^


Darkweaver

Klart vi ska ha ^^



PUBLICERAT: 2008-05-20, 21:29:43 | URL: http://darkweaver.blogg.se/
Anonym

PÅ vilken hemsida har du hittat de där snygg sakerna?


conscindo

Vart har du hitta de snygga plaggen?



PUBLICERAT: 2008-06-20, 19:42:34 | URL: http://conscindo.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: