2008-03-17
 16:52:18

Ont

Jag saknar min smiley..Dom på akuten tog jue ut alla piercingar, å ja fick i alla utom den >< Ska göra om den så fort ja har råd och kommer till GBG..


Jag har varit å skaffat mig ett nytt abonnemang idag, Tele2 kompis, behåller samma nummer som innan. Ska få min nya mobil Nokia 5610 i slutet utav veckan
image131

Fast den blåa är grymt snygg med... Får se sen kanske...

Jag var med mamma på E-stop idag (köpcenter i hstd), hon handlade mjölk å så. Jag kan itne ens hålla 1 paket mjölk utan att de gör ont i hela ryggen.... Ska ja ringa läkaren kanske?
När jag stog å pratade med dom som säljer abonnemang å så, jag tappade typ hälften utav vad dom sa till mig, dom måste trott att ja va dum i huvet, som frågade samma sak flera gånger...

Jag är inte arg.. Bara.. Jag vet itne vad jag är riktigt.. Jag måste få gråta... I massor... Måste bita mig i tungan för att inte börja gråta i fel tillfälle... Finns de något rätt tillfälle å gråta?

Jag är ER evigt tacksam för att ni finns här för mig, vet inte vad jag hade gjort annars... Eller jag vet. Jag hade inte suttit här nu. De hade jag inte klarat av. Inte då, inte nu, aldrig.. Evigt tack till er... KÄRLEK TILL ER!! ♥




Martina

Lilla gumman. Kanske bäst att gå till läkaren? Bättre än att ha ont och så!



PUBLICERAT: 2008-03-19, 07:00:39 | URL: http://martinag.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: