2008-03-18
 18:23:10

Nytt

image133 Jag vill ha nya smycken^^, Synd bara att denna fina kostar 750:-/st.. Annars hade ja lätt köpt 2 st



image134 Hittade dess nu! .. Ska köpa 2st här^^ Ska man ta för färg? En utav varje? 510:-.. Är de värt de?? Hmmm! Va tycks? Har beställt den Blåa, Lila å Röda.... Tror de blir jätte bra^^


Jag vill göra något skoj med håret. Färga kanske? Har sett i en utav mina tatueringstidningar en väldigt rolig färgning. Dock är de rosa i ><, men ja kan jue ta annat istället...
image136 Denna å med brunt? Låter de bra? Vem vill hjälpa mig? Hiihi




Sminkningen till dessa hade varit ultimatum^^
image138

Eller image139 Vill bara göra något skoj^^



Jag har fastnat för saker med korsett-snörning... Funderar starkt på att göra något sånt på ryggen sen^^, Hiih.
image135 Eller är de bara jag som tycker de är snyggt? Ska nog göra mina själv.. One-of-a-kind...


På söndag är de Bliss!! Kan verkligen inte missa de, SKA inte missa de.. Vilka följer med mig?

Johan!! Jag saknar dig!! Och jag tycker om dig SÅÅÅÅ mycke.... Massa... PUSS


Darkweaver

Tänk på att du MÅSTE blondera håret som ska ha den lila färgen först... Inte bättre du tar syntetslingor? Slipper du förstöra ditt fina hår, plus att färgen håller bättre ^^



PUBLICERAT: 2008-03-19, 15:18:19 | URL: http://darkweaver.blogg.se
Martina

Tror det.



PUBLICERAT: 2008-03-19, 18:45:54 | URL: http://martinag.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: