2008-03-21
 16:44:37

Gråtar dag

Idag känns inte som någon bra dag alls... Trött, ont, å vill bara slänga mig i sängen å gråta... Så att man slipper gå runt å ha gråten i halsen hela tiden. Få ut allt någon gång...

Jag borde vara jätte glad.. Men all glädje är som borta idag. Kanske är de vädret som gör de...
De känns precis som att en kota i ryggen har låst sig >< Mina värktabletter börjar ta slut, & kan inte få tag på läkaren förrens på Tisdag.. ><


Men något som gör mig lite på bättre tankar är att på söndag, då spelar Bliss!! Minnen ifrån FMF -07!! Jippie

Och de som gör mig mest på bra tankar är Johan!! <3


Martina

Haaj har försökt få tag i dig. Har inte ditt nya nummer ju =(



PUBLICERAT: 2008-03-22, 11:52:00 | URL: http://martinag.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: