2008-03-16
 22:18:14

Bilolycka

Ja, som ni alla säkert vet så för lite mer än 1 vecka sedan va jag å min käraste med i en bilolycka...

Jag kommer inte ihåg så himla mycke, men tror vi körde i MINST 120km/h. Körde av vägen, ner i ett dike å in i en "väg", upp på en tågräls... Jag kommer ihåg småsaker, tex lite ifrån resan i ambulansen, lite ifrån sjukhuset, där dom klippte mina festivalband, tog ut alla mina piercingar... Sköterskorna va snälla när jag vaknade upp, dom skickade itne hem mig förrens dom såg att ja åt >< vilket dom märkte var svårt att få mig att göra, har fortfarande inte ätit ordentligt. Kan inte, får upp de igen.. Men tryckte i mig en yoghurt, vilket inte räckte för läkaren, han ville se att ja kunde ät något fast, så blev ett litet hembakat bröd, å dom fjäskade med tårta med. Haha
De känns så jobbigt alltihop.. MÅSTE få gråta, massor..
Började gråta när ja åkte bilen med han som körde, känns jobbigt att sätta mig i bilen.. Ska ut med pappa å köra lite imon..

Jag har ont i ryggen, revbenen som ibland gör de svårt att andas. Mitt huvud snurrar, å de svartnar ibland för mig så de känns som att ja kan svimma när som. Vet inte om jag kanske ska gå till läkaren igen?


Jag tackar alla som brytt sig, som frågar hur ja mått å allt sånt..
Jag ska kolla på en ny mobil imon, så att ni kan få tag på mig igen å jag på er..

Jag tackar oxå Johan för att han finns hos mig... Tycker grymt mycke om dig!! ♥ Du är min räddare!
Du har en STOR plats i mitt hjärta...LOVE!! Finns inge ord egentligen för vad du betyder för mig...<3



Martina

Lilla gumman! Tur att du klarade dig såpass bra som du gjorde. Dom andra också! Krya på dig
nu! Massa kramar!



PUBLICERAT: 2008-03-17, 00:58:12 | URL: http://martinag.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: