2008-02-03
 22:48:00

Söndag

Idag när jag vaknade så sken solen in på mig^^, Nya krafter.
Så jag, Nicki o Vicki gick ut på en promenad.. Ner till havet, tog lite mer än 2 timmar den rundan vi gick, frös inte och var när på att tag av mig min jacka, TUR att ja inte gjorde de, hade vant min kropp vid kylan. Märkte de sen när ja skulle ute en runda till med Indra.

Jag har en sån stor saknad tillbaka till London, å Camden♥.... Jag vill tillbaka nu. Ska nog vara där minst 1 vecka nästa gång ja åker, som blir till våren. April-Maj någon gång kanske... Ska se om man kan hitta något hotell eller Bed and Breakfast i närheten utav Camden, eller i Camden. De hade varit underbart.. Kanske tillomed planer på att någon gång, under en kortare, eller längre tid flytta dit... Vem vet, ett helt nytt liv...

Talar inte längre om hur ja mår, känns så onödigt ändå.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: