2008-04-23
 23:22:39

Planer inför sommaren 2009

Jag o Johanna pratar om att åka o tågluffa nästa sommar. Vara borta 1 månad o bara åka runt.. Till >Italien, Kroatien, Ungern o några länger till... Gärna så de matchar några "små" festivaler oxå...

Spara, spara, spara!!! O sparar lite till

Såg på När o Fjärran innan idag, o dom va i en lite mysig stad i Italien... Gud va jag vill åka till såna små städer å bara njuta av lugn, o vacker natur...

image172


Sjukgymnastiken

Var hos sjukgymnasten Therese idag... Mycke trevlig, Vi skrattade massa^^, Fick nya övningar för nacke å rygg. Jobbar med muskler nu som jag knappt visste man hade i kroppen.... Haha^^, Men mycke intressant å veta att även dom små finns där^^... Ska träna flera gånger om dagen med dessa övningar som jag fick...  Känner redan musklerna mellan skulderbladen. Träningsvärk imon^^  Välkommen!

Frågade om det var bra att jag började simma, De va bra om jag simmade ryggsim, för att avlasta nacken. Så får bli de då^^, Träningen har legat ner X månader nu><, Men de ska komma igång sakta o säkert igen.. Cykling, löpning o simning... Ev styrka hemma. Finns Bikram Yoga i gbg så blir det de oxå

image171



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: