2008-04-24
 20:35:49

Ont

Idag har ja jäkligt ont!! I nacken o mitt hjärta... Kan inte ta några starkare smärtstillande heller, eftersom jag ska köra bil inatt.. Skulle iofs kunna trycka i mig starka panodil..

Ska jobba inatt med, så kan koncentrera tankarna på annat... Frågan är bara om nacken orkar de><

Min ena kusin pratar med en kille i England, som ska starta ett företag som går ut med hundar... Ska jag skita i allt här å bege mig dit? Ett år eller två? Har precis fått en liten lgh i GBG nu, så känns dumt att ta den å sen åka.. Jaja... Tiden får berätta hur de blir för mig.. Vem vet, kanske inte finns tid för några planeringar alls...


Natalie

Fick du lägenheten? :D



PUBLICERAT: 2008-04-25, 21:42:05 | URL: http://trollisch.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: