2008-04-14
 23:12:32

Delade känslor

image154

Tycker Pixie i LA Ink är söt... Å Namnet^^

image155




I found a place so safe, not a single tear
The first time in my life and now it's so clear
Feel calm I belong, i', so happy here
It'so strong and now I let myself be sincere
I wouldn't change a thing about it
This is the best feeling

Thisinnocence is brilliance, I hope that it will stay
This moment is perfect, plaese don't go away, I need you now
And I'll hold on to it, don't you let it pass you by

It's the state of bliss you think you're dreaming
It's the state happiness inside that you're feeling
It's so beautiful it makes you wanna cry


Jag tycker såå mycke om Johan.. Finner inga ord.. Texten stämmer massor^^



Har lite blandade känslor. Vet inte riktigt hur jag mår. Tårarna avlöser varandra dag till dag. Känner att jag skulle behöva göra en "soul search" just nu. Ta reda på vad jag vill göra med allt. Med mitt liv, ändå jag som ska leva de.

 Min moster har sagt till mig så otroligt många gånger, att lugna mig med mina val lite. Göra en sak i taget, inte flera bollar i luft... Har många ideer på vad jag vill göra, utbildningar osv, men ingen ekonomi till dom eftersom de är utbildningar som man får betala själv >< Och kan man få något jobb efteråt? Känner att jag vill lära mig något nytt, Språk, Make, Hår, Djur
Det är många frågor som ställs i mitt huvud just nu. Vad ska jag göra? Kommer svara när jag minst anar?

Och varför kan jag inte få ut det jag känner, så att jag kan berätta de för dom de berör?
Känns som ett stort kaos hos mig just nu. Med allt, eller de mesta iaf..

Jag vill och behöver en rensning utav tankar, en vägledning. Står vid ett vägskäl nu och vet inte vilken väg jag ska ta

image157


 

image156



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: