2007-09-05
 03:56:34

Noja

Jaha, vad är allt detta nu då?
Är jag utbränd, uttråkad, deppig, tom? Har tårar i ögonen just nu. Nu är klockan 04 och jag funderar på om jag ska gå ut å gå, eller om jag ska gå å lägga mig?

Har fått en shopping noja..Haha!
Igår natt när jag inte kunde sova, startade jag datorn, in på Fotokungens hemsida, och beställde en blixt till min kamera.... 2,500:- kostar detta lilla fina paket.


image45

Sen inte nog med detta, så beställde jag ett par nya skor ifrån Junkyard oxå. Jätte fina, 800:- där...

image44Sen så har jag & Emo varit på Gekås.... massa $ där me.... Tur man får lön på torsdag igen.


Är inne och kollar efter bil nu med. Har hittat en som jag verkligen, verkligen vill ha. Men den kostar en hel del. Ska in till banken på torsdag och kolla över ev lån osv, för bilen ska jag VERKLIGEN försöka få^^


image47
 Utställningsbil! Pokal vinnare!
(va tror ni, en bil för mig) hahaha...


Kollar givetvis efter andra oxå, men denna modellen är d som gäller, en Volvo S40. JAG VILL HA DENNA!! Håll tummarna åt mig;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: