2007-09-05
 18:14:53

Fuck it!!

Skrev jue i de förra inlägget att jag ville ha den gröna Volvo S40. Tänkte att jag ringer chefen på jobbet, eftersom min visstidsanställning går ut den 31/10, och frågar hur läget ser ut. Läget är som de ser ut JUST nu, är att jag kommer INTE få jobba kvar på den stationen jag är på just nu, där vi börjar 21.00-02.00 (ca), utan istället börja kl 18.00-22.00...va FAEN är de för jobb?? HAr sån god lust att bara säga upp mig, men vart ska jag få min inkomst ifrån isf? Man får jue inte stämpla om man sagt upp sig själv.

Tårarna bara rinner, alla drömmar jag haft om egen lägenhet, bil, å allt sånt, bara poff borta.
Är sååå arg, o ledsen att jag skakar.... Va faen ska jag göra? Allt elända ska verkligen komma på en å samma gång, mår dåligt, träningsproblem, matproblem, å nu jobbproblem.... Ska jag gå in till stan å söka nya jobb kanske? Får jag nytt säger jag bara:

FUCK IT!! Spottar på Östras bröd!!


TrIpTeAsEr

Sök jobb i GBG! Så flyttar vi dit tillsammans! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: