2007-12-10
 20:59:47

Önskar

Jag önskar mig en ny piercing.. Antingen en Septum, en Vertical labret, eller en Dermal Anchors!!

ÅÅÅ jag vill verkligen ha något nytt, något fint, något annorlunda^^,



Jag  var i stan idag med Emo o Annie, stog på Cafe'et Hello i stan, så kommer de fram en tjej när Annei står o snackar om sitt hår, hon står ett tag å pratar me Annie. Efteråt frågar hon mig

-Hon:  Men ditt måste vara äkta, gud så lent
-JAg: klart
-Hon: Heter du möjligtvis Sandra
-Jag: Jo, de gör ja
-Hon: Känner du någon som heter Micke, från STHLM,
-Jag: ee, jo de gör jag väl
-Hon: Som kallas för Aladdin?
-Jag: JA, jo de gör ja
-Hon: Får jag fråga dig en sak, å svara ärligt
-Jag: Ja visst fråga på.
-Hon: När han var här nere, hände de något mellan er två då?
-JAg: NEJ!
-Hon: Okej. ville bara veta.



När hon gick iväg så slog de mig. HON var Aladdins EX. Som han blev tillsammans med igen efter att han varit här nere å hälsat på mig förra sommaren.. OPPS! ^^ hahah. Skrev ett SMS till Aladdin efter att hon hade gått. Fick som svar: NEj för faen, frågade hon de? Bla bla, visste att ni skulel springa på varandra tidsnog, menar, Halmstad är inte så stort,
Han ringer till mig med och sa att hon har känt sig hotad utav mig enda sedan första gången^^, "Hoppas du var extra söt, nu när hon träffade dig"
Han är för go ^^, Kändes lite skoj att hon kände sig hotat.. haha.. Eller inte så, men skoj ändå^^,

Fått veta att han ångrar att han "släppte" mig. Hihi^^, han tycker att avståndet spelade stor roll, var bla pga de som var anledningen.

Tror ni inte att hon är inne på Indiska, när jag var där me^^ haha...


Felicia

Hoppas du får en trevlig måndags kväll, hälsningar Felicia! =)



PUBLICERAT: 2007-12-10, 21:08:58 | URL: http://AboutFelicia.blogg.se
Darkweaver

Haha, what? Vaddå, bor hon i Halmstad med lr vad? Vad fattar jag inte? Klart han ångrar de, hade du vart åt mitt håll hade ja lagt vantar på dig sedan länge tillbaka ^^



PUBLICERAT: 2007-12-11, 17:56:51 | URL: http://darkweaver.blogg.se
sazza

jaså^^ hihih



PUBLICERAT: 2007-12-11, 23:01:18 | URL: http://sazziz.blogg.se
Anonym

Bara löjligt att skylla på avståndet mellan personer. Tycker man verkligen om personen så mkt som man gör så ska det inte spela nån roll vart den bor :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: