2007-12-05
 23:21:35

Jaha

Det med utbildningen, kanske inte var så smart ändå.
Tänkte på de, HUNDsjukvården är på 2 år, distans.
DJURsjukvård är på 2 år, i Skara.

Går jag på HÖGSKOLAN i Skara, så får jag nästan garanterat jobb efteråt + att jag har utbildningen på mer än bara hund, även om hundar står mig varmast om hjärtat. Kan jue alltid gå HUNDsjukvården efter eller nåt.

Men ska först å främst gå på folkhögskolan i Glimåkra, Konstahantverk, Textil. Sen får vi se om jag har orken och styrkan att ta mig igenom 2 år (frivillig) utbildning på högskola.


Vad tror ni? Vad hade jag passat bäst som? Vilken utbildning skulle passat mig?


Darkweaver

Är det inte bäst att du kör på utbildningen du kommer få jobb efter FÖRST? Så har du jobb och kan plugga mera sen när du har lust igen? Det e väl ändå ett jobb som är huvudmålsättningen med utbildningen? :)



PUBLICERAT: 2007-12-07, 16:29:53 | URL: http://darkweaver.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: