2007-04-26
 22:25:16

Oboy!




Idag hade jag min uppskrivning. Och vet ni! Jag klarade de^^
Först vart de massa strul för mitt legitimation hade gått ut >< och hade 20 min på mig att fixa något annat slags ID. Problemet va bara att jag bor 20min från skriv-stället enkel väg ><. Fällde några tårar. Men mamma va snäll som körde in mitt pass, och upp sprang jag, som precis hann in och börja mitt prov^^
40 minuter senare, hade jag klarat min uppskrivning^^


Träffade 2 kompisar på stan för å "småfira" med en mjukglass. Gott va de iaf^^,
Varit ute i dubbelkoppling med Indra och Nicki ikväll oxå.. Dom gick jätte fint ihop.
Körde lite träning med Indra på gräsmattan här utanför med.




Martina

GRATTIS GUMMAN!!! =)



PUBLICERAT: 2007-04-27, 01:24:28 | URL: http://martinag.blogg.se
Anonym

tack tack ^^



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: